Nema budućih izvedbi
Odigrano


UTF-8 (Unicode Transformation Format 8) je način zapisa kodnih točaka u standardu Unicode, uz pomoć 8-bitnog kodiranja s promjenjivim brojem bajtova po znaku. Može predstaviti svaki znak u Unicode standardu, a uz to je i „unatrag“ kompatibilan sa 7-bitnim ASCII standardom. Iz tih je razloga sve češći odabir u kodiranju elektronskih poruka, web stranica i na drugim mjestima gdje se znakovi/slova pohranjuju ili „streamiraju“.

Kodiranje ovisi o vrijednosti kodne točke. Sve kodne točke koje se poklapaju s 7-bitnim ASCII imaju upravo ASCII kodiranje. U svim nizovima gdje više bajtova predstavlja jednu kodnu točku, svaki bajt ima najviši bit postavljen na 1. Prvi bajt u nizu od više njih uvijek počinje s 11, a svi ostali počinju s 10. Uzimajući u obzir dozvoljena područja kodnih točki, to daje veliku redudantnost, a opet kompaktnost.
Internet Engineering Task Force (IETF) zahtijeva od svih internetskih protokola da identificiraju kodiranje koje koriste i odobrena kodiranja moraju uključivati UTF-8. Internet Mail Consortium (IMC) preporučuje da svi programi elektronske pošte mogu prikazati i kreirati poruku koristeći UTF-8.

Površnost koja nastaje iz zajedničkog denominatora.
Potreba da nas svi razumiju.
Kod ili format koji oblikuje jednostavnu ideju u lijepe korice kako bi bila bolje ocijenjena.
Svetost neobičnosti kao novog oblika jedinstvenosti...
Umoran duh koji promatra iza korica.
I izvanredni kod koji ostavlja malo prostora slobodi duha.
Ili mi kodu dajemo svoje vlastito tumačenje već kad ga kopiramo, a možda ga ponekad možemo i pobijediti...?!
U „predstavi“ predočujemo zadatke koda
i promatramo kako se plesači nose s učenjem i očuvanjem koda
tijelom i umom...

Sahar Azimi, plesač, glumac i koreograf, rođen je 1974. u Izraelu.
Profesionalnu karijeru započeo je 1994. godine te je od tada bio član nekih od najznačajnijih plesnih kompanija; Inbal Dance Theater, Koldemmama Dance Co, Bat sheva ensemble, Barak Marshals Dance Co. te Clipa theater. Kao plesač, Sahar Azimi također je radio u poznatom Noa Dar Dance Theater.

Kao glumac, Azimi je igrao glavnu ulogu u predstavi The dancer u režiji Daniele Michaeli, 2002., ulogu u And then we hugged redatelja Itzika Vingertena, 2000., te uloge u dječjim predstavama kazališta «Mofa» od 1999 do 2001.

Kao profesionalni koreograf, potpisao je zavidan broj plesnih produkcija u različitim zemljama i na raznim festivalima; Hasufit, Intimadance festival, Tmuna theater, 1999., Mara, Du Aman festival, Habima, 2000., Lizhok Bifraut, Aco festival, 2001., Itisasitis, Curtain Up festival, 2002., So said Herzel, Curtain Up festival 2003., Now I want to forget, Curtain Up festival, Suzanne Dellal Center, 2004., White dance, Aco festival, u koprodukciji sa Svetlanom Livshits, 2004., Living room in six parts, Curtain up festival, International Exposure, Suzanne Dellal Center. 2005., Interpretation, Japan i Tel Aviv, 2005., Iron Horses, Curtain up festival, Tmuna theater, Tel Aviv, 2006., Till 120(100), Yoram Levinshtein škola dramske umjetnosti, Tel Aviv. 2006, OCD no filters, komad za 18 plesača sa Odsjeka plesa na Seminar Hkibuzim umjetničkoj akademiji, 2007., Come, feel, 2007., Riversi, u koprodukciji sa Odeliom Kuperberg, Curtain Up festival 2008., Torus, u koprodukciji sa Inbal Dance Theater, Dance Tel Aviv festival 2008., Man power, Kola shel hamila festival in the Ring, Jeruzalem, 2008., Ze, komad za 9 plesača ansambla Visoke akademije za glazbu i ples, Jeruzalem, izvođen dijljem Izraela i Nizozemske, 2008.

Od mnogih nagrada, potpora i priznanja koja je Sahar Azimi dobio, izdvajamo nagradu za najboljeg mladog koreografa izraelskog Ministarstva za obrazovanje i kulturu 2005. godine, potpore fondacija Mifal Hapais, 2005., Yehoshua Rabinovitch fondacije 2005/2007 te potporu 'Teva' u godinama 2005 i 2006.
Azimi je radio u nekim od svjetski poznatih plesnih institucija – kao umjetnički direktor ansambla Akademije za glazbu i ples u Jeruzalemu te kao voditelj plesnog odsjeka u organizaciji “Matan”, držao je radionice suvremenog plesa na spomenutoj jeruzalemskoj akademiji, podučavao plesnim tehnikama i kompoziciji u ljetnoj školi za profesionalne plesače Tseh u Moskvi, svojem znanju podučavao na školama i platformama u Beogradu, Parizu, Lausanne, Firenci....
Također, Azimi je bio asistent redatelja za probe na projektima u Dededance kompaniji 2000.godine te u predstavi Out most of the day u režiji Yossi Berga, 2001. Sahar je radio i na predstavi Kfar of Arim kao njegovatelj za autistične od 1999. to 2001.